niedziela, 31 lipca 2016

OGRODNICZKI MOIM HITEM I Exclusive good review for zaful

Cześć i czołem. Dziś cofnęłam się do czasów dzieciństwa, kiedy mama ubierała mnie w ogrodniczki w połączeniu z różowymi dodatkami. Uwielbiałam, jak plotąc mi warkocze mówiła, że jestem najpiękniejsza na świecie. Zawsze idąc do przedszkola, z przyjaciółkami podobnie ubranymi czułyśmy się jak siostry Ahh chciałabym,żeby te czasy wróciły <3


Przejdźmy do konkretów. Ogrodniczki (z ang.  Overall ''Bib-Doo'') charakteryzują się klapą z przodu spodni od pasa, zakrywającą brzuch, zapinaną na szelkach spodni. Ogrodniczki (kombinezon) zazwyczaj szyte są z dżinsu, a kieszenie przymocowane metalowymi nitami. Spodnie te długo były identyfikowane z mężczyznami i chłopcami z południa i środkowego zachodu Stanów Zjednoczonych głównie z farmerami i pracownikami kolei. W dzisiejszych czasach 
ogrodniczki dżinsowe nadal są głownie noszone przez robotników, malarzy, rolników, mechaników, ale również przez celebrytów i gwiazdy Hollywood. Mimo, że ogrodniczki ukrywają atuty naszej figury to liczba zwolenniczek wciąż rośnie, bezkarnie skradają serce kobiet na całym świecie. Ogrodniczki są typowo ulicznym elementem ubioru, który świetnie się sprawdza ze sportową odzieżą. Najczęściej na rynku spotkamy jeansowe lub tekstylne ogrodniczki. Pod względem długości nogawki mogą być krótkie (typu szorty) lub długie. Z reguły powinny być wystarczająco luźne, by fason nie krępował naszych ruchów.
Dość długo zastanawiałam się nad tym lookiem i powiem szczerze, że nie byłam przekonana do tego typu jeansów. Sądziłam, że nie będą do mnie pasować, w końcu postanowiłam spróbować i zamówiłam je na zaful.com
Paczkę otrzymałam po ok. pięciu dniach od złożenia zamówienia, na pierwszy rzut oka wydawały się być bardzo duże, jednak po założeniu ich leżały na mnie tak jak powinny. Z jakości jestem zadowolona w 100% nie mam żadnych zastrzeżeń. Jako dodatek wybrałam przesłodki, różowy plecaczek. Myślę, że pasuje do nich idealnie. Z całego serca polecam produkty z tego sklepu, na pewno się nie zawiedziecie.

















SHOES: New Balance UK
DENIM OVERALLS: ZAFUL
BACKPACK: ZAFUL
Kto z was nosił w dzieciństwie ogrodnczki?
Kto z was nosi je teraz?
Kto uwielbia produkty z zaful ?
Jak wam się podobam w takiej stylizacji?
Chciałam was poinformować o zmianie nazwy snapa na < j.ciesielska > Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam. Pragnę podziękować za wszystkie wiadomości,pytania i oczywiście motywacje jaką otrzymuję od was. 
SKANUJ SNAPCODE

33 komentarze :

  1. hej czym robisz zdjecia na bloga jakim aparatem?

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia a modelka rewelka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie ogrodniczki szczególnie nie przemawiają, chociaż to klasyki, ale Tobie w nich bardzo uroczo. Szczególnie na tych zdjęciach w koku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ogrodniczki są przepiękne! :) ps. pamiętaj że jak dajesz przecinek to po nim jest spacja bo coś takiego "chciałabym,żeby" wygląda troche nieprofesjonalnie i nieestetycznie. oprócz tego post na duży + !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana świetna stylizacja - zakochałam się w niej! Piękne zdjęcia zresztą jak zawsze! Śliczna kobieta z Ciebie <3 Chyba w końcu muszę sobie kupić ogrodniczki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ZOSTAŁAŚ NOMINOWANA DO LBA! WEJDŹ W MÓJ POST PO SZCZEGÓŁY :)
    http://pa2ul.blogspot.com/2016/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski codzienny outfit !:D

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. super są ogrodniczki :) Bardzo podoba mi się twój blog, jestem pod wielkim wrażeniem. miło się go czyta, i przegląda fotki. W takim razie obserwuję, i zapraszam do siebie może i ty u mnie zostniesz na dłużej? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nosiłam ogrodniczki jako dziecko. Obecnie też je noszę. Uważam, ze są ponadczasowe i można je łączyć z wieloma ciekawymi dodatkami.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiałam ogrodniczki jako dziecko! :) Obecnie nie noszę gdyż nie podoba mi się jak na mnie leżą.:/
    Zdjęcia prześliczne, bardzo mi się podoba twoja uroda. :)
    Pozdrawiam zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Też w dzieciństwie nosiłam ogrodniczki :) Stylizacja i zdjęcia świetne :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Poluję na takie ogrodniczki od dawna! Niestety nigdzie nie mogę znaleźć, ale mam nadzieję, że niedługo trafią do mojej kolekcji!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogrodniczki to świetne rozwiązanie. Sama posiadam z długimi nogawkami i krótkimi. Świetne zdjęcia ;)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie, też uwielbiam ogrodniczki. :) Obecnie mam 4 pary :D
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, tez je uwielbiam!
    wpadnij do mnie: https://www.instagram.com/_ascardisis_/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogrodniczki są świetne! Bardzo ładna stylizacja :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. najwspanialsza!!♥ piękna i cudowna!!
    od dziś zaglądam tutaj CODZIENNIE,a nawet kilka razy dziennie!!! :)

    a ja zapraszam do mnie! na krótką wakacyjną poranną rutynę! :)
    www.arakumla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne ogrodniczki. Takie skromne i proste.
    W dzieciństwie nosiłam, oj i to bardzo dużo! Jednak teraz ciężko jest mi przejść na nie. U mnie w mieście mało kto je nosi, więc mi głupio je kupić i założyć, może gdybym mieszkała w większym mieście...
    Pozdrawiam
    https://lifestyle-by-midnight.blogspot.com/

    P.S. Jak zrobiłaś tą miniaturkę instagrama?

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely post! Maybe we could follow each other? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    www.madelsalazar.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ah, oczywiście ja, wysłałam komentarz nie tam gdzie trzeba xd w formularzu kontaktowym haha :D ale trudno :D Co do postu, ogrodniczki wspaniałe, koszula także - lubię takie pastelowe kolory. Ciekawy post, stylizacja bardzo dziewczęca i delikatna - takie są super, czapka z daszkiem daje charakteru i sprawia że wszystko wygląda doroślej ♥
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne ogrodniczki :D
    wpadnij do nas http://musztardoweinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też uwielbiam ogrodniczki , ale nie mam tak wspaniałej figury jak Ty 😬😬

    OdpowiedzUsuń
  23. Ogrodniczki są mega cudowne :)
    śliczne zdjęcia :)
    http://spam2506.blogspot.com/2016/08/szansa.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Świtna stylizacja tak dziewczęco :D !!
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Slicznie wygladasz na zdjeciach, blog bardzo ladny, ale czy nie myslalas zeby ulepszyc design? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, naprawdę ślicznie wyglądasz, a ogrodniczki są genialne!

    Enjoy Life

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja rownież posiadam sentyment do ogrodniczek i poluje aktualnie na jakieś :D A co do sklepu Zaful to uwielbiam, pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Boże te ogrodniczki są genialne ♥♥♥

    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com Jeśli ci się spodoba to zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale przecudowny blog, świetne zdjęcia!
    Aż mnie zainspirowałaś, obserwuje! :*
    vviktooria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna jesteś, bardzo podoba mi się połączenie tych ogrodniczek wraz z różową bluzeczką :D Super look;)
    Obserwuje i zapraszam do siebie : http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku genialna stylizacja! Jest urocza i stylowa, mega spodobała mi się ta kolorystyka *.* Zdjęcia świetne :D
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładna stylizacja, podobają mi się różowe akcenty i czapka. Masz bardzo ładny kolor włosów.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka