sobota, 28 maja 2016

MY FIRST POST

Jestem podekscytowana tym,że w końcu ruszyłam do przodu i zakładam planowanego od dłuższego czasu bloga.Na wstępie wypadałoby sprecyzować tematykę i przedstawić mój pomysł na niego.Z racji tego,że jestem początkującą i stawiającą pierwsze kroki modelką,a w zasadzie foto modelką,będę tu wstawiać głównie zdjęcia.Pragnę też podzielić się z wami moimi pomysłami,doświadczeniami w typowo babskich sprawach takich jak uroda,ciuchy,kosmetyki,ćwiczenia,pielęgnacja i co tylko ciekawego przyjdzie mi do głowy. 
 Przywitam was zdjęciami,które były wykonane rok temu,mam do nich sentyment ponieważ była to moja pierwsza sesja w UK.






Stylist:Sylwia Kazberuk 
Hair:Paulina Muraszowska 
Make up:Katarzyna Pawlicz 

2 komentarze :

  1. Jeju jesteś prze śliczna, będę wpadać do ciebie częściej :)
    Zapraszam http://sisterse-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, miło się współpracowało :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka