niedziela, 12 czerwca 2016

5 SPRAWDZONYCH SPOSOBÓW NA PŁASKI BRZUCH


Hej,cześć.Na wstępie chciałabym bardzo serdecznie podziękować za wszystkie miłe słowa,komentarze i komplementy od was :). Nie spodziewałam się tego,na prawdę.Dostałam nawet kilka przemiłych wiadomości z pomysłem na następny post.Dzisiaj chcę podzielić się z wami moimi niezawodnymi sposobami na to,żeby mieć płaski brzuch.


1.Zwracaj uwagę na to co jesz.
Unikaj jogurtów tzw. ''light'' ponieważ są one bez dodatku cukru,ale za to mają podwójną dawkę tłuszczu.Zwykły jogurt naturalny jest o niebo lepszy,możesz dodać do niego kilka jagód,które są nie tylko pyszne niskokaloryczne a co najważniejsze nie podnoszą poziomu cukru w organizmie,przekąska idealna. Jeśli lubisz czekoladę i nie możesz bez niej żyć,zamień mleczną na gorzką,tak samo poprawia nastrój :) Dodawaj do większości posiłków ogórka zielonego,jest on moczopędny przez co przyczynia się do usuwania nadmiaru płynów w organizmie( nie obieraj go ze skórki,działa ona oczyszczająco na nasz organizm).Drogie herbatki oczyszczające zastąp zwykłą zieloną herbatą,którą możesz pić nawet do 3 razy dziennie,najlepiej po posiłku.Szklanka wody z cytryną zaraz po przebudzeniu pobudza trawienie na cały dzień,a dobre trawienie to jedna z najważniejszych spraw w zrzucaniu oponki z brzuszka.
2.Zakładaj specjalną bieliznę.W każdym sklepie z bielizną są dostępne figi,a nawet rajstopy wykonane z materiałów o ciasnym splocie.Potrafią pięknie wymodelować talię.
3.Pamiętaj,żeby się nie głodzić,bo to przyniesie odwrotny efekt.
4.Niestety bez ruchu się nie obejdzie,od czasu do czasu zastąp samochód rowerem lub przejdź się na nogach do pracy/szkoły.
5.ĆWICZ przynajmniej 3 razy w tygodniu.Niepotrzebna jest Ci do tego siłownia,ani żadne profesjonalne przyrządy.Znam i korzystam już bardzo długo ze świetnej aplikacji na telefon.Można podejmować na niej świetne wyzwania.Ćwiczenie nie są bardzo ciężkie,każdy może ustawić poziom pod swoje upodobania.Jedynym minusem jest to,że aplikacja jest dostępna tylko dla użytkowników IOS.
Jestem pewna,że na androida też znajdzie się aplikacja,która będzie motywowała Cię do działania.
Chciałabym wam polecić bardzo skuteczne ćwiczenia na brzuch,które trwają zaledwie 8minut,a efekty widać już po kilku tygodniach.


Na koniec wrzucam kilka inspirujących i dających kopa do działania zdjęć zasięgniętych z internetu








I na koniec jedno moje(przepraszam za jakość)
Julia <3

25 komentarzy :

  1. Nie wiedziałam ,że jogurty light mają dużą dawkę tłuszczu...Dziękuję za informację. W zeszłym tygodniu, postawiłam sobie za cel co dziennie ćwiczyć parominutową tabatę. I dosłownie pot ze mnie spływa. Jeżeli, pierwsze zdjęcie płaskiego brzucha należy do Ciebie. To masz prześliczną figurę! Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia! Nie kochana,moje zdjęcie jest na samym końcu ;)

      Usuń
  2. kurcz zawsze jest problem zeby wogole zaczac niz z tymi typowymi radami
    kilka razy juz probowałam i nic
    a twoje rady sa pozyteczne tak mysle :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W tajemnicy wszystkim powiem, że gorzka czekolada (ja zazwyczaj jem z lindt 70%) jest słodka i w sumie mało ma w sobie goryczy, więc nie bójmy się jej jeść! :)
    Masz piękną figurę.
    Zapraszam do mnie: http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dieta i ćwiczenia to najprostszy i chyba jedyny sposób :) Niektórzy stosują specjalne zabiegi ale zapewne nie będą one długotrwałe jeśli nie zmieni się trybu życia :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Krótko i na temat - czyli tak jak lubię! Proste wskazówki, o których wielu z nas zapomina na co dzień mogą wiele zmienić. Pozazdrościć figury! Moim problemem są niestety masywne uda, które bardzo trudno wyćwiczyć. :( Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie http://onlymeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już ćwiczę :D Ale dopiero zaczęłam, więc na efekty jeszcze muszę poczekać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie napisane, wiem po samej sobie że wystarczy miesiąc przy zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach, a 4 kilogramy mogą zleciec w dół :) serdzecznie pozdrawiam ;)
    http://healthyjuliy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo przydatnych, rzeczy się dowiedziałam m.in o ogórkach czy jogurtach light. Masz przepiękny brzuch, mam nadzieję, że kiedyś dojdę do takiego samego etapu jak ty :*

    http://martynasobczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super post, świetne zdjęcia!! będę tu zaglądać :)) www.julliexy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady, które mogą przydać się nie jednej osobie! :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rady . Tego było mi potrzeba bo mimo że mam 175 cm wzrostu i wagi 61 to brzuch mam straszny i nie widać bym była szczupła.

    MÓJ BLOG.>

    OdpowiedzUsuń
  12. Postaram się wziąć te wskazówki do serca<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rady. Na pewno skorzystam, bo ćwiczyć to ja uwielbiam. Samą motywacje dają te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio dosyć długo ćwiczyłam z mel b jednak teraz kompletnie straciłam motywacje i wiarę, że schudnę.
    Jednak te rady mogą mi się naprawdę przydać.

    http://kingdom-of-mi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne brzuszki <3 Ale ja na swój nie narzekam

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Akurat ja mam wyrzeźbiony brzuch więc nie mam problemów z nim :D Ale stosuje te metody co ty tu podałaś :)
    Super post :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie sądziłam, że te jogurty "light" mają aż tyle tłuszczu, no ale człowiek uczy się całe swoje życie, więc jeszcze bardzo dużo prze de mną. I powiem Ci, że narobiłaś mi smaka tym jogurtem z borówkami. A te zdjęcia na prawdę dawają kopa i chyba zaraz idę ćwiczyć.
    Obserwuję!
    Pozdrawiam,
    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rady :) sama pracuje nad moją sylwetką :) i to co napisałaś o tych produktach light to prawda :) co z tego, że mają mniej cukru skoro posiadają wiele innych nie zdrowych składników. Ja staram się ćwiczyć codziennie, ale w dowolny dzień mam lżejszy trening, dzięki któremu mój organizm ma odpocząć :) teraz w szkole już nie cisną plus nadchodzą wielkimi krokami wakacje więc mam więcej czasu na trening :) muszę ci powiedzieć, że te rady są przydatne i na pewno będę jeszcze bardziej zwracać na nie uwagę :) ja uwielbiam takie zdjęcia, które wstawiłaś na koniec one wcale mnie nie zniechęcają ( chociaż kiedyś tak było) ale motywują i powtarzam sobie, że jeśli chcę tak wyglądać to muszę ciężko pracować, bo jeden trening nic nie zmieni :)
    PS. w wolnej chwili zapraszam do mnie https://fashionisport.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę schudnąć trochę na wakacje i skorzystam z niektórych porad.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądać tak jak na pierwszym zdjęciu - marzenie!
    Wiadomo, że wygodniej się siedzi i nic nie robi, ale jak się chce wyglądać dobrze, to trzeba się ruszać.
    Świetny ten post. U mnie też znajdziesz coś na ten temat.
    Może wspólna obserwacja? Jeśli spodoba Ci się mój blog i go zaobserwujesz to będzie mi meega miło!
    Pozdrawiam
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie fajna notka :) ja ćwiczę przynajmniej 3 razy w tygodniu z xhit :)
    Asphotosx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje w końcu ktoś dał mi kopa i już dzisiaj idę ćwiczyć;) Zapraszam do mnie, gdzie od 27.06 zaczynam wakacyjne wyzwanie i będę wrzycała np.różne formy aktywności;) littlecrazy96.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna motywacja. :) Aż chce się ćwiczyć.

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe sposoby :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/06/romwecom.html

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka